[Czuwaj] Re: tylko współpraca

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 18 Cze 2007, 13:01:40 CEST

Dnia 18-06-2007 o 12:06:43 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

Arkadiusz "Zubek" Bojarun napisał:

> Teraz jako prosty człowiek mam prośbę do szanownego Druhowieństwa.
> Rozwiejcie moje obawy i przedstawcie jakiś mniej czarny scenariusz.

Niestety trudno rozwiać takie obawy. Mogę tylko napisać, że niebo jest
błękitne pomimo, iz wygląda inaczej gdy przychodzi burza. Twój scenariusz
też ma ciąg dalszy i w końcu przyjdzie "kryska na matyska" a wszyscy
niechlubni uczestnicy tej Harcerskiej Targowicy będą świacić przed
historią swoimi nazwiskami.
Ja też już żyję parę lat na tym świecie i widziałem upadki buty ludzi
wielkich i potężnych a nie takich .... korpusów. Przyjdzie czas na
wszystko.

Janusz Sikorski