Re: RE: [Czuwaj] tylko wspópraca

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Pon, 18 Cze 2007, 13:05:38 CEST

> Pigwa, bo wzrost liczeny nie polega na powołaniu jednostki do wzrostu
> liczebnego, tylko jest wynikiem działania INNYCH obszarów!
>
> Przykładowo jakie były działania promocyjne skierowane do grupy
> docelowej "potencjalni harcerze" które pokazywałyby im, że ZHP to
> fajna organizacja do której należy wstąpić?
>
> Jakie były działania usprawniające prace w drużynach, które
> pokazywałyby młodym instruktorom że ZHP to taka organizacja z której
> nie należy występować?
>
> Kasia się starała i doceniam to, ale bez współpracy wszystkich
> obszarów nic sie tu nie wskóra...
> [...]

g00rek,
to moze zarzutem nie powinien tu byc brak pomyslu i woli dzialania, a
brak wspolpracy poszczegolnych członków GK, a moze brak madrego
zarzadzaia, zeby nie powiedziec jakiegokolwiek oraz wsparcia przez
naczelniczke.
Sam kiedys powiedziales, ze jak osobno z tymi ludzmi sie spotykasz i
rozmawiasz, to sie zgadzacie w pogladach i chcecie czesto tego samego.
Osadzac jest latwo, ale probować przebrnąć ze swoimi pomyslami dużo
trudniej.
Ja tez sie zgadzam, ze ta GK jako calosc nie wywiazala sie ze swoich
obowiazkow. Ale wiem, tez ze dużą nie sprawiedliwościa jest ocena
wszystkich jedna miarka i mówienie, że wszystkim chodziło tylko o
stołki. Wiem tez, ze wielu pracownikow GK nie zasluguje, na przydomek
"nieudacznicy".

"Szklana Pułapka, "Na Fali" i "Zabójcza Broń" w jednym
filmie, pełnym niepowtarzalnego, angielskiego humoru.
HOT FUZZ:Ostre Psy - w kinach od 8 czerwca!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fhotfuzz.html&sid=1188