[Czuwaj] Czy cos przegapilem?

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Pon, 18 Cze 2007, 21:41:40 CEST

Ostatnio dostalem przy okazji modernizacji forum.ZHP.pl uprawnienia
admina i dziś czytam oświadczenie Przewodniczącego ZHP:

>  W tym czasie rozpoczęła się już w Internecie dyskusja na temat
>  działalności Naczelnika i Głównej Kwatery pełna pomówień,
>  nieprawdziwych lub przeinaczonych faktów a także inwektyw,
>  dyskusja prowadzona często w całkowitej sprzeczności
>  z Prawem Harcerskim i etyką instruktorską.

Czy coś przegapiłem? Czy gdzieś dyskusja weszła na pole pomówień,
gdzieś ktoś zarzucił że to co jest napisane jest kłamstwem
i prosił o usunięcie? Czy gdzieś naruszono PH albo etykę w kontekście GK?

celowo nie piszę o tym na forum bo zagląda zbyt dużo harcerzy
i nie jest to dobre miejsce - jestem mocno rozgoryczony.
Czy naprawdę zawiodłem czy robią z nas administratorów i moderatorów
forum.ZHP.pl i tej listy kozła ofiarnego?

Pozdrawiam
pwd. Daniel Dobrijałowski
orcus