RE: [Czuwaj] Zobaczcie jak mylił się XXXIII Zjazd wybierając...

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 18 Cze 2007, 23:16:01 CEST

A ja akurat byłem uczestnikiem spotkania z Przewodniczacym i zaprzeczam.
Druh Przewodniczacy zapowiedzial, ze niezależnie od woli delegatow zlozy
rezygnacje z pelnionej funkcji, a na naszy pytanie, czy będzie kandydowal
odpowiedział, ze szuka następcy na swoja funkcje. Bierze tez pod uwage, ze
jeśli nie znajdzie następcy - będzie kandydowal.

> Wybierzmy nowego Naczelnika. Nie obarczonego odpowiedzialnością za
> długi Związku, spadek liczebny i marną jakośc programu.
> Wybierzmy GK, która ma pomysł, wizję i nie boi się realizowania
> Strategii ZHP. I zróbmy to jeszcze na posiedzeniu Rady Naczelnej, jego
> 2 części.

Jestem przeciwny dokonywaniu takich zmian na 2. czesci Rady Naczelnej, która
być może odbedzie się 30 czerwca w Warszawie. Ta Rada Może się odbyc przy
dżentelmeńskiej umowie z Przewodniczacym, ze nie poruszamy już tematu
absolutorium. Uwazam, ze w swietle zwolanego Zjazdu już nie ma sensu tego
robic. Nowy naczelnik powinien być wybrany w tej sytuacji przez Zjazd, a nie
Rade. Tak uzyskany mandat jest 100 razy bardziej cenny.

> Bo jeśli tego nie zrobimy, to może sie zdarzyć, że Zjazd zostanie
> odwołany.
> Tak juz było za druha Maślanki i Katnera!!!
> Nie pozwólmy by to sie powtórzyło!!!

Nie pozwolimy. Osobiscie darze Przewodniczacego duzym szacunkiem i uznaniem
dla jego pracy i doświadczenia. Jestem pewien, ze nie odwola Zjazdu. A jeśli
tak zrobi - Rada Naczelna na najbliższym posiedzeniu (czyli w październiku)
wroci do tematu absolutorium i rozwazy wygasniecie mandatu Naczelniczki i
GK. A w tej sytuacji pewnie zaraz potem pojawilby się wniosek o zwolanie
Zjazdu przez Rade Naczelna.

> hm. Sławomir Waś

Tomasz Grodzki