Re: [Czuwaj] Decyzja i oświadczenie Przewodniczącego ZHP

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Wto, 19 Cze 2007, 07:15:52 CEST

----- Original Message -----
From: "Piotr Kowalski" <kowlak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, June 18, 2007 11:19 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Decyzja i oświadczenie Przewodniczącego ZHP

> Wg mnie takie myślenie to ogromne niebezpieczeństwo. To nie rozgrywki
> personalne. To walka o związek.

> Kowlak

W zasadzie się z Tobą zgadzam. Tak, to walka o Związek i jego przyszłość.
Może w sumie takie myślenie to niebezpieczeństwo...
Ale i tak jestem trochę spokojniejszy niż kilka dni temu.

I uważam, że została przekroczona jakaś cienka granica przyzwoitości.
I mam nadzieję, że inni delegaci to widzą. A jeśli nie widzą, to zobaczą.

Pozdrawiam!

Krzysiek

Szef portalu orange.pl poleca telefon od 1 zl z dostawa do domu gratis
Zamow on-line >>>
http://link.interia.pl/f1aae