Re: [Czuwaj] Zobaczcie jak mylił się XXXIII Zjazd wybierając...

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 19 Cze 2007, 09:28:25 CEST

19-06-07, TOGRO.pl <togro w togro.pl> napisał(a):

> Zachecam do większej uwagi w wypowiadaniu sadow. Dzisiaj wszystko co mialo
> być powiedziane już zostalo wyartykułowane. Teraz trzeba wykonac mrowcza
> prace, aby przekonac delegatow, ze zmiany w ZHP sa konieczne. Trzeba tez
> rozmawiac z komendami chorągwi, a może nawet z komendantami. Do Zjazdu 2009
> nic w tym temacie się nie zmieni. Choragwie nie zostana rozwiązane.

Tomek to nie sa sądy wypowiadane pod wpływem emocji. Ja po prostu
zastanawiam się gdzie jest granica prawa. Ja wiem że mamy piękny zapis
o obronie wartości. Ciekawy jestem jak daleko można się posunąć w
konsekwencji jego wykonywania.

Ja wiem, że dh Andrzej jest dla ciebie autorytetem, bo to człowiek z
twojego miasta (hufca?).
Ale dla mnie to "o jeden most za daleko". Po prostu.