RE: [Czuwaj] Zobaczcie jak mylił się XXXIII Zjazd wybierając...

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 19 Cze 2007, 13:38:55 CEST

Ale On nie jest dla mnie autorytetem, dlatego, ze jest z mojego hufca (z
miasta nie).
Jest dla mnie autorytetem, bo wyrastałem, gdy on w hufcu pelnil swoje
funkcje i po prostu uwazam go za bardzo wartościowego człowieka. Poznalem go
gdy nie był związany z GK, czy Muzeum.

Są ludzie do których ma się ogromny szacunek, nawet jeśli uwaza się, ze
popełnili blad. Dla Ciebie ostatni most już był. Dla mnie do niego jeszcze
daleko.

Mogę uważać, ze popełnił blad (i tak uwazam) zrywajac obrady Rady, ale
jednoczesnie mogę upierac się przy tym, ze jest dobrym Przewodniczacym ZHP.

Tomek