[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

Jacek Garboliński garbol w gazeta.pl
Wto, 19 Cze 2007, 15:34:19 CEST

------ Wiadomość oryginalna ------
Od:    Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com>
Data:  2007-06-19 14:50
Temat: Re: [Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

> Ok.
>
> 1. Czy to jest legalne?
> 2. Co z kontrolami?
>
> g00rek

Czy co jest legalne ?
Jeżeli mam dobre wiadomości (a powinienem)to :
pwd może być komendantka/tem obozu druzyny, przy czym konieczne sa
uprawnienia kierownika placówek wypoczynkowych.
Dopiero poziom zgrupowania wymaga phm. Uprawnienia wychowawcy -
tak jak w ZHP - uprawniają do prowadzenia obozu w zgrupowaniu.
Jeżeli jest inaczej, przepraszam i prosze o poprawienie mnie.
Garbol