[Czuwaj] Zobaczcie jak myli ł się XXXIII Zjazd wybierając...

J?drzej ( w J?DRULA) jkuny w interia.pl
Wto, 19 Cze 2007, 17:56:57 CEST

> Przyjmując, że uwierzył w chodząca podobno po GK teorię, że "siły
> wywrotowe są popierane przez bieżący układ polityczny, a ma to na celu
> obalenie bieżących władz ZHP i cofnięcie wszystkich dotacji" to może i
> działał w dobrej wierze.
>
> Całe szczęście nie wspomnieli (tym razem) o Opus Dei.
>
> A teza owa (a raczej wiadomość o pogłoskach) została przedstawiona
> wczoraj w naszym hufcu przez kierownika Wydziału Promocji, będącego
> jednocześnie instruktorem hufca.
>
> Zastanawiam się tylko, czy kreowanie takich pogłosek to świadome
> [...]

Rzeczywiście śmiała teza. Tylko nie po gk chodziła, ale po Sielpi... jak wiele innych teorii spiskowych, o jakich Ci widać nie doniesiono. Bardziej sugerujacych "biały kaftaaaanik"...
Ja chyba z tego napiszę, kiedyś niezłą powieść typu political-fiction :)

A wszytko to co mówiłem miało podać zgromadzonym na zbiórce instruktorom obraz pełniejszy niż to co jest w internecie. Obraz mój, subiektywny jako instruktora ZHP. A moja wypowiedź nie była wypowiedzią w imieniu GK, bo nie wypowiadałem się w jej imieniu, ale raczej jako komendat szczepu i z tej perspektywy oceniałem to. Ale jeśli mówimy, że jesteśmy instruktorami GK na zawsze i cały czas, to Ty także jesteś instruktorem tej GK ZHP i wypowiadasz się, ją reprezentując. Ale to nie o tym wątek.

Chciałem zauważyć, że Ciebie na tym spotkaniu nie było, więc skąd wiesz co mówiłem, jak mówiłem i w jakim kontekście. A to jest najważniejsze. Jak wiesz głuchy telefon nieco przekłamuje, a wyciąganie wniosków i opatrywanie ich takimi komentarzami powoduje niepotrzebne podgrzewanie atmosfery w i tak już precedensowej chyba w histori związku sytuacji.

Mnie też się nie podoba to co się dzieję, bo to co obserwowałem w dotychczas w polityce i zjazdach partyjnych oglądam w ZHP. Jest o odrażające, żenujace i tylko nasze rozsądne postępowanie może doprowadzić, że nie będzie to norma w ZHP. I tego jestem zwolennikiem.

Nie podoba mi się forma odwoływania gieki, ale także zwoływanie zjazdu na kolanie. Uważam, że gdzieś się nasze druhowieństwo nie potrafiło porozumieć. I właśnie o porozumienie tu chodzi.
Jestem przeciwny skłócaniu nas, ale za jednoczeniem w pozytywnym celu jakim jest odnowa ZHP z tego co jest złe i co nas denerwuje i stanowczo chcemy zmienić. Polityka nauczyła mnie, że można się dogadać z każdym i osiągnać porozumienie dla dobra wszystkich. (dla nie wtajemniczonych jestem wiceprzewodniczących rady dzielnicy targówek z ramienia PO). Ja  w gieka mam swoje zdanie, często różne, ale i nie boje się go wyrazić i wziąć za nie odpowiedzialności. Jak mam coś na wątrobie to mówię to albo naczelniczce, ale tej osobie do której coś mam.

****
Chciałem jednak zauważyć, że przykre jest to że znamy się Goorek już 30 lat, a Ty nadal jak coś usłyszysz na mój temat to od razu piszesz na listę, nie sprawdzając tego. Do mnie masz jakoś z 50 metrów w linii prostej, a w giece jak jesteś to nawet bliżej, o telefonie nie wspomnę. (Niestety ja próbuje się do Ciebie dodzwonić od weekendu, żeby pogadać o tym co się dzieje w związku ale jakoś nieodbierasz i nie odzwaniasz...)

hm. Jędrzej Kunowski
komendant szczepu 205 WDHiGZ
im. gen. Mariusza Zaruskiego
Szef klubu łączności SP5ZPN
Hufiec Warszawa Praga Północ
kierownik Wydziału Promocji GK ZHP

Jędrula

Nowy darmowy serwis ogłoszeniowy Populada. Kup, sprzedaj, zamień
>>> http://link.interia.pl/f1a8a