[Czuwaj] pełniejszy obraz

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 20 Cze 2007, 09:19:11 CEST

Jędrzej napisał

::
::Rzeczywiście śmiała teza. Tylko nie po gk chodziła, ale po Sielpi... jak
wiele innych
::teorii spiskowych, o jakich Ci widać nie doniesiono. Bardziej sugerujacych
"biały
::kaftaaaanik"...
::Ja chyba z tego napiszę, kiedyś niezłą powieść typu political-fiction :)
::
::A wszytko to co mówiłem miało podać zgromadzonym na zbiórce instruktorom
obraz
::pełniejszy niż to co jest w internecie. Obraz mój, subiektywny jako
instruktora ZHP.

Tak przy okazji Jędrzej... Jak już zacząłeś... To oprócz tego co
powiedziałeś swoim druhom w hufcu, mógłbyś przybliżyć te fakty nam?

Ja też byłem w Sielpi ale nie słyszałem żadnej teorii spiskowej (może
obracaliśmy się w różnych grupach). I ponieważ - wydaje mi się- o sprawie w
Internecie napisano chyba wszystko, to również chętnie poznam obraz
"pełniejszy niż w Internecie".

Piszę absolutnie bez złośliwości - kieruje mną wyłącznie ciekawość....

Seascout