Re: [Czuwaj] Zobaczcie jak myli ł się XXXIII Zjazd wybierając...

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 20 Cze 2007, 11:22:24 CEST

> Chciałem jednak zauważyć, że przykre jest to że znamy się Goorek już 30 lat, a Ty nadal jak coś usłyszysz na mój temat to od razu piszesz na listę, nie sprawdzając tego. Do mnie masz jakoś z 50 metrów w linii prostej, a w giece jak jesteś to nawet bliżej, o telefonie nie wspomnę. (Niestety ja próbuje się do Ciebie dodzwonić od weekendu, żeby pogadać o tym co się dzieje w związku ale jakoś nieodbierasz i nie odzwaniasz...)

***

Jędrzej, nie chce tutaj dyskutować o tym ile próbujesz sie do mnie
dodzwonić, bo myślę że uczestników listy to mało interesuje.
Nie pisałem listu o tobie, tylko o plotkach które chodzą. I na
potwierdzenie ich przytoczyłem to co wczoraj mogli usłyszeć
instruktorzy naszego hufca. Bo chyba tak powiedziałeś, prawda?

Zresztą niech potwierdzą to obecni na tej liście instruktorzy, którzy tam byli.

Mnie to po prostu śmieszy, zastanawiam się kto wymyśla takie teorie,
ja słyszałem już wcześniej o Opus Dei, w trochę innym kontekście,
jednak też związany z kandydatami na Naczelnika.

Jędrzej, po prostu uważaj co mówisz. Jako instruktor GK, jako bądź co
bądź Radny. Takie sformułowania mogą być różnie odczytane przez osoby
których dotykają. Nawet gdy wypowiada się je prywatnie. A co dopiero
na oficjalnym spotkaniu instruktorów hufca...