[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Wto, 19 Cze 2007, 19:04:42 CEST

Użytkownik Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com> napisał:

>Mój ZHRowski informator online ;) który nie może tu nic wysyłać, bo
>odbiera Czuwaja w formie paczek, własnie powiedział mi Czesiu, że tak
>nie jest :)
>
>On (jako pwd + uprawnienia wychowawcy) prowadzi podobóz. Zgrupowanie
>prowadzi pwd + 3 lata stażu + uprawnienia kierowników placówek.
>
>***
>
>Garbol - rozporządzenie chyba nie rozdziela obozów od zgrupowań
>obozów. Chyba że tego nie znalazłem.

po prostu ZHR trwa przy błędnym twierdzeniu, że kierownikiem placówki jest osoba odpowiadająca za pracę z uczestnikami, a nie osoba rozliczająca kasę.
dlatego kierownikiem placówki jest komendant podobozu

natomiast ZHP trwa przy jedynie słusznej teroii, że konmendantem obozu może być wyłącznie podharmistrz, bo wynika to z rozporządzenia
jest to teoria jedynie słuszna, aczkolwiek ma jeden mankament, znaczna część instruktorów opanowała umiejętność czytania ze zrozumieniem i po przeczytaniu rozporządzenia może odnieść wrażenie, że jest przez własne władze robiona w balona.
należy więc  podjąć kroki w celu wyeliminownaia tych szkodliwych wichrzycieli z grona instruktorskiego

Marcin Wojtczak