[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 19 Cze 2007, 15:37:15 CEST

19-06-07, czesiek.harcerstwo <czesiek w harcerstwo.net> napisał(a):

> Obóz drużymy ZHR, którego komendantem jest pwd,
> to zazwyczaj obóz w ramach zgrupowania,
> które jest zgłaszane, jako placówka wypoczynku, do kuratorium.
> Wówczas "kierownikiem placówki" jest komendat zgrupowania
> majacy phm i kurs kierowników p.w.

Mój ZHRowski informator online ;) który nie może tu nic wysyłać, bo
odbiera Czuwaja w formie paczek, własnie powiedział mi Czesiu, że tak
nie jest :)

On (jako pwd + uprawnienia wychowawcy) prowadzi podobóz. Zgrupowanie
prowadzi pwd + 3 lata stażu + uprawnienia kierowników placówek.

***

Garbol - rozporządzenie chyba nie rozdziela obozów od zgrupowań
obozów. Chyba że tego nie znalazłem.