[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Wto, 19 Cze 2007, 12:01:58 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, June 19, 2007 3:37 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

> Mój ZHRowski informator online ;) który nie może tu nic wysyłać, bo
> odbiera Czuwaja w formie paczek, własnie powiedział mi Czesiu, że tak
> nie jest :)
>
> On (jako pwd + uprawnienia wychowawcy) prowadzi podobóz. Zgrupowanie
> prowadzi pwd + 3 lata stażu + uprawnienia kierowników placówek.

Ależ oczywiście że tak też może być. I bywa. Ja tego nie kwestionuję
Instrukcja ZHR jest w tym zakresie bardziej elastyczna od instrukcji ZHP:
http://www.zhr.pl/naczelnictwo/regulaminy/zwiazkowe/instrukcja_organizacji_o
bozow_i_biwakow.pdf
Z tym że ta uznaniowość może działać w obie strony.
Między okręgami istnieją też "róznice regionalne"   ;-))
Oczywiscie moze to wynikać z faktu obserwacji z zewnątrz ;-))

Czesław