[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Wto, 19 Cze 2007, 23:33:22 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, June 19, 2007 10:59 PM
Subject: Re: Re: [Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

Niestety, takie są realia.
Wczoraj rozmawiałem z "szefem od kolonii" w krakowskim kuratorium.
Okazało się że to były instruktor harcerski.
Stwierdził że pewnie potrafiłby odróżnić formę "wypoczynkową"
od "NIE-wypoczynkowej", ale sądzi że większość jego ludzi raczej nie.
Obiecał że przynajmniej uczuli ich że w ogóle mogą takie
"NIE-wypoczynkowe" formy - LEGALNIE - zaistnieć.
W połowie lipca mamy się spotkać i razem zastanowić.
Stwierdził że gdyby KCh zgłosiła "temat" w marcu
to już by było wszystko "dogadane".
Cóż, może przynajmiej w przyszłym roku będzie wiadomo
"co" i "jak"

Czesław