[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 19 Cze 2007, 23:36:48 CEST

19-06-07, harclot w poczta.onet.pl <harclot w poczta.onet.pl> napisał(a):

> Niestety, takie są realia.
> Wczoraj rozmawiałem z "szefem od kolonii" w krakowskim kuratorium.
> Okazało się że to były instruktor harcerski.
> Stwierdził że pewnie potrafiłby odróżnić formę "wypoczynkową"
> od "NIE-wypoczynkowej", ale sądzi że większość jego ludzi raczej nie.
> Obiecał że przynajmniej uczuli ich że w ogóle mogą takie
> "NIE-wypoczynkowe" formy - LEGALNIE - zaistnieć.
> W połowie lipca mamy się spotkać i razem zastanowić.
> Stwierdził że gdyby KCh zgłosiła "temat" w marcu
> to już by było wszystko "dogadane".
> Cóż, może przynajmiej w przyszłym roku będzie wiadomo
> [...]

Ale czy to tylko zdanie byłego instruktora, czy coś bardziej oficjalnego?
Bo to w sumie kuratorium, czyli ich bardziej ochodza kwestie
wychowawcze, a nie wypoczynkowe. Zresztą to bardzo śliski temat. Bo
teoretycy rekreacji udowodniliby ci, że obóz wędrowny jest jak
najbardziej wypoczynkowy :) Wypoczynkowo-rekreacyjny.
Wypoczynek aktywny.

Więc to wszystko dość grząski grunt...