[Czuwaj] Zobaczcie jak myli ł się XXXIII Zjazd wybierając...

J?drzej ( w J?DRULA) jkuny w interia.pl
Śro, 20 Cze 2007, 23:49:30 CEST

***

I na potwierdzenie ich przytoczyłem to co wczoraj mogli usłyszeć
instruktorzy naszego hufca. Bo chyba tak powiedziałeś, prawda?

Zresztą niech potwierdzą to obecni na tej liście instruktorzy, którzy tam
byli.

Mnie to po prostu śmieszy, zastanawiam się kto wymyśla takie teorie,
ja słyszałem już wcześniej o Opus Dei, w trochę innym kontekście,
jednak też związany z kandydatami na Naczelnika.

Jędrzej, po prostu uważaj co mówisz. Jako instruktor GK, jako bądź co
bądź Radny. Takie sformułowania mogą być różnie odczytane przez osoby
których dotykają. Nawet gdy wypowiada się je prywatnie. A co dopiero
na oficjalnym spotkaniu instruktorów hufca...

Ja się nie wypieram, tego co powiedziałem i też się śmieje z tego co się mówi.}
Jednak Twoje źródła informacji nie podały Ci, że na jasno postawione pytanie, czy sugeruję, że jest to prawda, odpowiedziałem, że nie. I to jest fakt.
I tym bardziej, Twója odpowiedź utwierdza mnie w przekonaniu, że nie należy pisać o wydarzeniach, o których wie się z kolejnych ust. W szczególności, gdy dotyczą tematu, gdzie te same słowa przekazywane przez kogoś mogą co innego znaczyć. I tym bardziej, jako nieobecny na tej odprawie mogłeś mnie się zapytać o co mi chodziło, bo daleko nie miałeś.
Ja czytając Twojego posta, jak i osoby, które mi go, zrozumiały, że może to być celowo kreowana wizja przeze giekę, moimi ustami. W końcu ja jestem z GK. A rzeczywistość była nie co inna.

Jędrula

Masz fajnie urzadzone mieszkanie?
Pokaz je innym >>> http://link.interia.pl/f1abf