[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 21 Cze 2007, 00:27:10 CEST

20-06-07, Piotr Giczela <piotr.giczela w zhr.pl> napisał(a):

> Czesław wyjął mi to z ust. Jeździłem kiedyś na obozy ZHP. Wiem, że "drużyna obozowa" to zlepek. Ludzie z różnych środowisk. Natomiast drużyna na obozie ZHR to po prostu ta sama drużyna, która pracuje w określonym składzie cały rok.

Poczekaj Piotr, ale na jakiej podstawie twierdzisz że generalnie
drużyna obozowa to zlepek? Czy wy na prawdę sądzicie, że nazwa
świadczy o składzie, czy formie pracy?

Ja prowadziłem w swoim życiu kilka drużyn obozowych. I nigdy nie były
"zlepkiem".

g00rek

P.S. Co do phma i zgrupowania - mylisz się Piotrze. Wiem, że w ZHR są
organizowane obozy przez pwd. I chyba wyraźnie pokazałem, że wg prawa
jest to możliwe. I faktycznie tak się dzieje.