[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 21 Cze 2007, 09:13:24 CEST

21-06-07, Jacek Garboliński <garbol w gazeta.pl> napisał(a):

> musi kierować gość z phm i uprawnieniami kierownika placówki
> wypoczynku.
>
> ==============
>
> Co w kolejnym poście napisałem :)
> Pozdrawiam
> Garbol

LUDZIE!
Ja wiem, że dużo pisze na listę, ale CZY KTOŚ MNIE JESZCZE CZYTA??

1. Komendantem PLACÓWKI NIE MUSI BYĆ  OSOBA z PHM!! Chyba  Napisałem
wyraźnie. Wystarczy że ma 3 letni staż i kuratorium to zaakceptuje!

2. Komendantem PLACÓWEK w ZHR nie sa tylko PHM! Korzystają oni z tego
zapisu o którym napisałem w pkt 1.

Nie piszcie więc po raz kolejny że chodzi o podobóz, czy że
ministerstwo każe mieć PHM!