[Czuwaj] Re: Instrukcja

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Sob, 23 Cze 2007, 23:16:14 CEST

Janusz Sikorski napisał(a):
  > Nie o to biega Dominik.
> Oczywiście chodzi o kasę ale nie z haraczu. Po prostu jeśli zatwierdzasz
> ta formę w chorągwi to trafia ona do wora wraz z obozami i... dostaje
> się na to dotację... Im więcej dzieci skorzysta z alcji letniej tym
> dotacja większa...
>
> Sikor

Janusz nie wiem jakie Ty masz doświadczenia z pozyskiwaniem dotacji na
akcję letnią - z kuratoriów czy z samorządów ale w obecnej sytuacji
liczba dzieci na które jest przyznawana dotacja to jakieś 10 - 15 %
tych, które jeżdżą na obozy więc dodanie do tej liczby uczestników
biwaków wiele nie zmieni. Rozumiem, że masz bardzo sprecyzowane poglądy
wobec chorągwi ale nie szukaj dodatkowych ciemnych stron tam gdzie ich
nie ma.

Kowlak