[Czuwaj] Re: Instrukcja

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Nie, 24 Cze 2007, 12:23:42 CEST

Dnia 24-06-2007 o 12:12:17 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Janusz nie wiem jakie Ty masz doświadczenia z pozyskiwaniem dotacji na
> akcję letnią - z kuratoriów czy z samorządów ale w obecnej sytuacji
> liczba dzieci na które jest przyznawana dotacja to jakieś 10 - 15 %
> tych, które jeżdżą na obozy więc dodanie do tej liczby uczestników
> biwaków wiele nie zmieni. Rozumiem, że masz bardzo sprecyzowane poglądy
> wobec chorągwi ale nie szukaj dodatkowych ciemnych stron tam gdzie ich
> nie ma.
> Kowlak

Widzisz, nie da się logicznie wytłumaczyć po co wprowadzane sa takie
durnowate obostrzenia utrudniające a nawet w niektórych przypadkach wręcz
uniemozliwiajace pracę wychowawczą metodą harcerską. A jeśli nie wiadomo o
co chodzi to.... chodzi o kasę. A z tym zmienianiem niewiele to cóż, jeśli
to bedzie dalej 10-15% wyjazdów dotowanych to 10-15% z większej kwoty to
więcej wychodzi nie ?

Pozdrawiam

Sikor