[Czuwaj] Re: Instrukcja

Anna Miszczak ania.poziomka w wp.pl
Nie, 24 Cze 2007, 13:31:32 CEST

----- Original Message -----
From: "Piotr Kowalski" <kowlak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, June 24, 2007 12:49 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Instrukcja

> No nie. Bo nikt nie dotuje w % akcji letniej tylko w liczbach
> bezwzględnych. Więc po prostu będzie niższy procent. Naprawdę nie
> szukaj powodu tam gdzie go nie ma.
>
> Kowlak

A ja myślę, że często jest tak, że wnioskuje się o pieniądze na wyższą
liczbe dzieci, niz jest przwidziane realnie. Choćby dlatego, że nabór na
obóz jeszcze trwa, a tu do np. 8 czerwca trzeba napisać i złozyć wniosek. A
poza tym planowana rekrutacja moze się nie udać- pojedzie mniej dzieciaków,
niż zakładamy. Wtedy wszyscy, którzy mogą być podciągnięci pod wniosek, np.
uczestnicy biwaków - mogą być włączeni...
Czyli biwakowicze, jak ktoś potrafi to wykorzystać- też mogą się przydać...
Mam wrażenie, że Janusz nie pisze tu o tym jako o potencjalnych
możliwościach - tylko jak bywa...
Rzeczywiście bywa. Niestety.

Anka Miszczak
Hufiec Szczecin