[Czuwaj] Re: Instrukcja

Anna Miszczak ania.poziomka w wp.pl
Nie, 24 Cze 2007, 17:25:56 CEST

----- Original Message -----
From: <majcin w autograf.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, June 24, 2007 3:33 PM
Subject: Re: Re: [Czuwaj] Re: Instrukcja

> nie wiem jakie masz doświadczenie w pozyskiwaniu dotacji oraz jak się
> odbywa to w Szczecinie.
> W Łodzi jest tak, że Urząd Miasta ogłasza konkurs z ustalo0na kwota jaką
> przeznacza na dofinansowanie wypoczynku letniego dzieci i młodzieży, na
> który spływają oferty różnych organizacji, zwykle na kwotę kilkanaście lub
> kilkadziesiąt razy wyższą, w efekcie choć w warunkach konkursu jest
> zapisana maksymalna kwota dofinansowania 80%, realne dofinansowanie jest
> na poziomie kilku, czasem kilkunastu procent.

Nasze kuratorium na przykład daje dofinansowanie na konkretną część
preliminarza- np. wyżywienie. Określona jest kwota tego dofinansowania na
dziecko uczestniczące w akcji letniej. W preliminarzu podaję liczbę osób, na
które te kwotę pozyskuję. Czyli wnioskuję o: stawka żynościowa x ilość
dzieci.I oczywiscie trzeba  poświadczyć, że tyle a tyle osób z tego
dofinansowania skorzystało.
Jeśli więc mam mniejszą rekrutację na obóz, a kwota wnioskowana jest
większa...
a) oddaję resztę
b) a może szukam biwaków ;) - choc to problemowe, bo przecież zwykle
grantodawca określa minimalna ilość dni, a biwak ma ich jednak malutko
c) a może jeszcze inaczej szukam ratunku?

Czyli jednak jest to możliwe. I ilośc osób ma znaczenie. Przynajmniej tu na
zachodnich krańcach. :)
A moze już mi sie jiesza, bo od 5 rano nad papierzyskami siedzę...

Pozdrawiam
Anka Miszczak