[Czuwaj] Nowa instrukcja sanitarna

Hanna Sotek hanus79 w o2.pl
Czw, 28 Cze 2007, 09:22:39 CEST

Witam z rana!
Jest to bardzo dziwny dokument, bo nie ma ani daty, ani organu, który go
opracował. Jest zapis: "Niniejsza instrukcja została opracowana w oparciu
o wytyczne i instrukcję opracowaną przez Główny Inspektorat Sanitarny."

Zgadzam się z Seascout, że (jak zostało udowodnione) zostawianie kupy w
lesie niszczy przyrodę, ale na litość mój obóz 3-tygodniowy nie będzie
kosztował 400zł tylko conajmniej 500 zł, bo trzeba doliczyć serwis i
dzirżawę TOI-TOI. Znawcy pewnie wiedzą, że są rośliny, które czerpałyby
samo dobro ze skarbu po latrynie. Może to jest kierunek... Tylko, że po
kilku latach to byłby gąszcz roślinek latrynwych :)

Nie wiem jak, ale trzeba coś z tym zrobić!

I druga sprawa tryb zmiany przepisów. Ja też nie wiedziałąbym gdyby nie
Miłą i Przychylna Pani w SANEPIDzie. Ona wyraźnie powiedziała, że w
tworzeniu tej instrukcji brały udział władze ZHP. Może chcą jakąś wiedzę
zatrzymać dla siebie? Może mają udział w mandatach SANEPIDowskich? (To był
żart oczywiście).
Pozdrawiam
HANKA