[Czuwaj] Nowa instrukcja sanitarna

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 28 Cze 2007, 09:07:00 CEST

28-06-07, Hanna Sotek <hanus79 w o2.pl> napisał(a):

> Witam,
> właśnie otrzymałam od Miłej Pani w SANEPIDzie nową "Instrukcję sanitarną
> dotyczącą organizowania stałych obozów pod namiotami..." i po prostu oczom
> nie wierzę! W tej instrukcji nie ma mowy o latrynach!! Jest natomiast
> wspomniane o TOI - TOI. Cytat:

Najpierw odniose się po krótce do tekstu Rafała - na tym akurat się
nie znam, tzn na szkodliwości odchodów na środowisko - mamy co
najmniej dwóch chemików na liście, więc może się wypowiedzą. Zresztą
AFAIR Darek już to kilka razy w "kupnym" temacie robił...

To rzeczywiście jest problem. Na filmiku na youtube do którego link
niedawno podałem, była jedna wypowiedź o tym, że skauci niszczą
środowisko. Jak to? Ano tak to że siłą rzeczy kochający przyrodę skaut
/ harcerz częściej bywa w lesie niż zwykły zjadacz chleba i jednak coś
zniszczy. Dyskusja nad tym co jet bardziej wartściowe - przebywanie w
mieście i oglądanie przyrody w TV, czy aktywne krajoznawstwo - to
dyskusja akademicka...

Natomiast co do twojej wypowiedzi Haniu - ja już nie mogłem sobie tego
wyborazić... w 1993 roku. Wtedy to po raz pierwszy usłyszałem o
toikach. Ale od tego czasu udało się i żaden obóz ich nie miał.
Zgodnie z wytycznymi sanepidu.

No ale skoro teraz powiedziane jest explicite... Heh. a nie ma
jakiegoś okresu karencji?? Wchodzi od razu?