[Czuwaj] Nowa instrukcja sanitarna

TOGRO togro w togro.com.pl
Czw, 28 Cze 2007, 09:02:58 CEST

> -----Original Message-----
> From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]
> On Behalf Of Tomasz Werner
> Czytam i nie moge uwierzyc - jest nowa instrukcja sanitarna (nowa w
> stosunku do tej z 2005 roku)? Gdzie opublikowana (teraz tuz przed
> obozami?).
> Rozumiem ze trzeba uwzglednic zmiany wprowadzane przez Sanepid ale w
> takim trybie?
> Tryb wprowadzania zmian w instrukcji organziacyjnej AL (wprowadzone
> uchwala z 11 czewrca z waznoscia od 15 czerwca) oraz wprowadzenie
> instrukcji w sprawie wycieczek gorskich tez sa chyba nie w porzadku
> Pozdr.
> [...]

A ja jestem organizatorem tegorocznej AL.
Do tej pory nie dotarla do mnie ani instrukcja organizacyjna HAL, ani
instrukcja w sprawie wycieczek gorskich, ani tym bardziej jakakolwiek nowa
instrukcja sanitarna.
Mowie oczywiście o uwiarygodnionej wersji opublikowanej w Wiadomosciach
Urzedowych ZHP.
Wiec nie mam innego wyjscia jak przyjąć do stosowania dotychczas
obowiązujące i na zapisy w nich się będę powoływał.

W tym trybie nie mam zadnej pewności, ze od dzisiaj nie obowiazuje jakas
nowa instrukcja, a ja nic o tym nie wiem. A jak będę już na obozie to nie
będę mogl się dowiedziec nawet. Możemy nawet uznac, ze od momentu odebrania
z komendy Chorągwi zatwierdzonych dokumentow obozu, nie ma już sily, aby
zmienic przepisy mnie w tym temacie obowiązujące. Może ktos z GK zacznie
myslec i wprowadzac obowiązujące dokumenty z przyzwoitym okresem vacatio
legis. Dluzszym niż 24 godziny. I liczonym od dnia publikacji przepisu, a
nie informacji o nim. W koncu zyjemy w panstwie prawa i wydawac by się
moglo, ze GK tez to obowiazuje. Nawet Sad Najwyzszy musi czekac na
publikacje wyroku. A GK ma Wiadomosci Urzedowe. Po co? Żeby w nich
publikowac.

Jeśli chodzi o instrukcje sanitarna, to nasza instrukcja, z calym
szacunkiem, dla pan z Sanepidu rzadko kiedy ma jakiekolwiek znaczenie. One
maja swoje przepisy i stosuja się przede wszystkim do nich.

Pozdrawiam
_______________
Tomasz Grodzki
TOGRO - Komputery Sieci Internet