[Czuwaj] Nowa instrukcja sanitarna

Tomasz Werner twerner w igf.edu.pl
Czw, 28 Cze 2007, 08:38:09 CEST

On 28 Jun 2007 at 8:24, Seascout wrote:

> Hania napisała:
>
> ::Witam,
> ::właśnie otrzymałam od Miłej Pani w SANEPIDzie nową "Instrukcję
> sanitarną ::dotyczącą organizowania stałych obozów pod namiotami..." i
> po prostu oczom ::nie wierzę! W tej instrukcji nie ma mowy o
> latrynach!! Jest natomiast (...) :: ::I tyle jest na temat ustępów.
> Jakaś paranoja nam się szykuje. Zwłaszcza ::przy małych obozach
> drużyn. Przecież to kosztuje i to nie mało! Ale przede ::wszystkim
> gdzie ten folklor obozowy? ::Nie wiem jak Wy, ale ja sobie nie
> [...]
Czytam i nie moge uwierzyc - jest nowa instrukcja sanitarna (nowa w
stosunku do tej z 2005 roku)? Gdzie opublikowana (teraz tuz przed
obozami?).
Rozumiem ze trzeba uwzglednic zmiany wprowadzane przez Sanepid ale w
takim trybie?
Tryb wprowadzania zmian w instrukcji organziacyjnej AL (wprowadzone
uchwala z 11 czewrca z waznoscia od 15 czerwca) oraz wprowadzenie
instrukcji w sprawie wycieczek gorskich tez sa chyba nie w porzadku
Pozdr.
T. Werner
(nie organizujacy obozu czlonek Komisji Rewizyjnej Choragwi)
Tomasz Werner
Paleomagnetic Lab,                    e-mail: twerner w igf.edu.pl
Institute of Geophysics,              fax:    +48 22 6915 915
Polish Academy of Sciences            phone:  +48 22 6915 765
ul. Ks. Janusza 64,
01-452 Warszawa, Poland