Poznań, było RE: [Czuwaj] Konferencja w Toruniu

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Pią, 9 Mar 2007, 06:27:42 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Sławomir Waś
Sent: Wednesday, March 07, 2007 8:29 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Konferencja w Toruniu

> pierwsza propozycja - zostawienia bez zmiany - przepadła w głosowaniu.
> uchwalono przez aklamację, cże piuerwsz część bez zmian.
> druga ma mieć formę "wolny od nałogów / uzależnien"

> Dominik Jan Domin

Myślę, że to jest wyraz pewnego trendu,
który obserwuję jako narastający
po kilku konferencjach.
SW

PC=========================================
Nie będe komentował tego osobiście,
za to zacytuje pewnego skromnego instruktora.

> [...]
> nie uważam że należy wykluczyć z dyskusji "niewygodne" teksty,
> czy pomysły. Ale rzecz nie w tekstach a przesłaniu IDEI.
> My w końcu wybraliśmy CHYBA jednoznaczny / w miarę/
> charakter tego Związku i w końcu KAŻDY proponowany zapis Prawa
> powinien go odzwierciedlać.
> A tu masz - źródła i tradycja rodem z.....Walterowców.
> Druhny śp Dewitzowa i Zakrzewska mają szansę odnieść wielkie zwycięstwo
>  zza grobu...
> a śp Jacek Kuroń niepotrzebnie przepraszał.
> /Przepraszam za te słowa,
> ale po raz pierwszy od lat tracę stoicki spokój /

A wydawało mi sie że tylko ja jestem taki "nerwowy"....

Czesław