[Czuwaj] Re: Poznań

Tomasz Werner twerner w igf.edu.pl
Pią, 9 Mar 2007, 09:23:38 CET

> Nie będe komentował tego osobiście,
> za to zacytuje pewnego skromnego instruktora.

> A wydawało mi sie że tylko ja jestem taki "nerwowy"....
>
> Czesław

Oj druhu Czeslawie,
Warto by podkreslic ze slowa w.w pewnego skromnego instruktora sa
chyba wielce niescisle w jednym fragmencie.
dyskusji na konferencję Chorągwi Wielkopolskiej."
Warto chyba wejsc glebiej na strony konferencji...
Po zapoznaniu sie z informacjami o konferencji widze ze wymieniony
projekt prawa nie jest podstawa do dyskusji ....ale taka wstrzasajaca
zapowiedzia jakie projekty sie pojawiaja w skali Związku czy chorągwi
- w celu reklamy konferencji.
Nie wyobrazam sobie zeby instruktorzy - organizatorzy konferencji
czyli hufiec Poznań Śródmieście "Siódemka" oparli sie w dyskusji na
tym projekcie - za dobrze ich znam.... (środowisko dha Pawła
Zagarłowskiego)
Pozdrowienia
Tomasz Werner Warszawa