RE: [Czuwaj] Poszukuję rysownika

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 9 Mar 2007, 16:49:49 CET

Nie wiem o jaki budżet chodzi, ale też rysownicy komiksowi, to  nie jest jakaś super opłacana grupa.
Jeśli chodzi o mundury, to IMHO najlepsi byliby Adler:
http://www.kultura.org.pl/upimg/21e4150c383192f1.jpg (kto piękniej niż on rysuje harcerki ;-)
lub Jarek Musiał (grafik ze śp. Magii i Miecza). Obecnie ilustruje ksiązki wydawane przez MAG-a.

--
s0