Re: [Czuwaj] Re: PANIKA, było: Poznań

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 10 Mar 2007, 19:24:06 CET

07-05-08, Marcin Wojtczak <majcin w autograf.pl> napisał(a):

> A może na takim właśnie poziomie powinny być pisane teksty dla dzieci,
> które chcenmy wychowywać?
>
> A tak na marginesie  amerykański skauting, ze swoimi 12 słowami Prawa
> jest pozniżej poziomu klubu przygód teleranka labo kolonisty letniego.

***

Widzisz Marcin tylko niektórzy nie rozumieją, że nawet tak dziecinnie prosto
zapisanym kodeksem można wychowywać. Bez nadęcia, bez staroświeckich
sformułowań.

Swoją drogą ciekawe ile osób się burzyło gdy stworzono pierwszą Biblię dla
dzieci.

Ale nie, my musimy dawać naszym harcerzom Tradycyjne brzmienia, z samego
faktu ich tradycyjności. A ja głupi myślałem, że liczą się ideały tam
zawarte. Ale ja zawsze wolałem spłycać, iść na ilość i w ogóle.

Pewnie nie rozumiem Prawdziwego Harcerstwa.

:]

g00rek
(gorzko)