Re: Re: [Czuwaj] Re: PANIKA, było: Poznań

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Nie, 11 Mar 2007, 09:18:31 CET

Użytkownik Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com> napisał:
>Tego pełno i nie mówcie mi że to potrzebne, bo to wiem.... Tylko ja chcę
>tego mniej, zdecydowanie mniej. Chciałbym, żebyśmy byli leciutcy w wymowie,
>bez tego całęgo ciężaru i trwogi. Bo czy to pomaga nam w wychowaniu? Pewnie
>jakoś pomaga. Tylko czasu mamy jakąś określoną ilość. I ja wolę w trakcie
>tegoż nauczyć moich harcerzy czegoś pożytecznego, czy rozwinąć ich na
>ścieżce duchowej, społecznej, emocjonalnej czy jakiejkolwiek innej, niż
>powodować w nich "drgnienia" czy inne tego typu sprawy.

Michale ! Ładnie mówisz, ale ogólnikowo. Chciałbym Ciebie lepiej zrozumieć
(A nie np. czepiać się ciebie:)
Czy mógłbyś konkretnie, na przykładach opowiedzieć mi,  w jaki sposób
np. realizujesz "rozwój harcerzy na ścieżce duchowej" i jak w swojej
pracy realizujesz ideę "służby Bogu całym życiem" poza pójściem
w niedzielę obozową lub w święto państwowe do kościoła ?
Wybrałem taki temat, ponieważ akurat bardzo mnie interesuje
a poza tym ciekaw jestem jak te tradycyjne wartości wyglądają
w XXI wiecznym brzmieniu i czy w ogóle są obecne.
Pozdrawiam Ciebie serdecznie i z szacunkiem
Andrzej.