[Czuwaj] Zmiany sformulowan w PH, a gra o przyszlosc harcerstwa.

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 12 Mar 2007, 11:44:47 CET

07-03-12, Aleksander Senk <senk w post.pl> napisał(a):

> nie
>
> Coz za piekna zagrywka! Argumenty zaczynaja byc zbyt uciazliwe, zbyt
> trudne do odparcia? No to trzeba powiedziec, ze dyskusja jest
> bezsensowna, a oponenci sa starymi prykami, ktorzy nie rozumieja
> harcerstwa i ktorzy w bronieniu obecnego zapisu PH kieruja sie wlasnymi
> slabosciami ("Więc oddajmy je im kurczę, a nie trzymamy jego kawałki, bo
> tam nasze wspomnienia, czy tam nasze cele")
>

> G00rek!

 Olek!

A ty znowu używasz granatu do wyrwania zęba. Ba, bomby wodorowej. I
strzelasz w zdrowy ząb.

Bo nikt nie chce kwestionować wartości, tylko brzmienie prawa, które jest
sprawą techniczną.

:)