Re: [Czuwaj] Re: Prawo -długie

hm. Rafal Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Pon, 12 Mar 2007, 13:17:18 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, March 12, 2007 1:06 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Prawo -długie

> ROTFL.
> A może to wszystko jest snem?
>
> A może mamy XIX wiek? :)
>
> g00rek
>
> P.S. Może narażam się na śmieszność, ale powiem otwarcie "JESTEŚMY W XXI
> WIEKU!'. Jak mi ktoś udowodni, że się mylę to przyznam się do błędu.
> --
Mamy XXI wiek. Ale moze to, ze Ty zyjesz w kolorowym swiecie XXI wieku, to
tylko uluda? Moze to jednak jakies lata 60-te XX wieku? ;)

I nie krzycz ciagle, ze mamy XXI wiek, bo to juz zakrawa na schiozofrenie.
Wszyscy wiemy o czasie w jakim zyjemy, wiec moze zaczniesz pisac cos nowego,
a nie ciagle te same slogany?

I prosba, nie wypaczaj sensu mojej wypowiedzi. To raz, a dwa, co z cytatem,
co byl powyzej?
"Jest na pewno wiele pytan, na ktore dzisiejsze harcerstwo musi
odpowiedziec. Na przyklad: czy harcerstwo ma byc masowe, czy elitarne? Ile
harcerek i ilu harcerzy ma byc wsrod polskiej mlodziezy? Przypomina mi sie
przy tej okazji znakomita odpowiedz doktora Janusza Korczaka na pytanie: ile
czasu dziecko powinno spac? Dokladnie tyle ile spi. Ilu wiec powinno byc
harcerzy i ile harcerek? Wzorujac sie na Korczaku trzeba powiedziec tak:
dokladnie tylu ilu chce dobrowolnie przyjac harcerski styl zycia. Tylu, ilu
spodziewa sie przezyc w harcerstwie niezwykla przygoda, rozegrac wielka
harcerska gre o lepsza przyszlosc. [...] Dzis i w XXI wieku."

Niewygodny? ;)

Pozdrawiam
Viking-Szczecin