[Czuwaj] Re: Prawo -długie

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Pon, 12 Mar 2007, 11:26:55 CET

Grzegorz Skrukwa napisał(a):
> Właśnie chyba doskonale opisałeś znaczną część motywacji obozu dążącego do
> zmian.
> To instruktorzy ukształtowani przez harcerstwo lat 70-tych, przez
> megaszczepy i megaobozy na stanicach ("które żeśmy tymi ręcami budowali"),
> chorągwiane i hufcowe zespoły pieśni i tańca, lokalne imitacje Gawędy, czasy
> kiedy krzyż harcerski dostawało naraz 100 harcerzy na szkolnym boisku, a na
> koniec była "Impreza w klubie harcerza" i wycieczka do Budapesztu w nagrodę
> za "wakacyjne użeranie się z dzieciakami".
> [...]
Grzesiek dziękuję Ci. Ktoś w końcu napisał mi kim jestem. Oto ja -
ukształtowany przez lata 70. Widziałem też więcej takich mi podobnych
osób.(urodziłem się w 1978 roku, do ZHP wstąpiłem w 1986 roku (zuchy) )
Natomiast powiedz mi gdzie Ty widzisz tych zwolenników zmian co to ich
harcerstwo z lat 70 ukształtowało. Ich naprawdę prawo nie obchodzi. Oni
mają w d... Twoje a także i moje przekonania. Ich interesuje baza i
czasem jakaś kasa. A jak już drodzy druhowie zorientujecie się gdzie
naprawdę jest wróg (ach jak mi się militarnie napisało) to przestaniecie
zarzucać g00rkowi czy innym chęci zmiany prawa powodowane
naleciałościami Dewitzowej czy Kuronia.

Kowlak