[Czuwaj] Zmiany sformulowan w PH, a gra o przyszlosc harcerstwa.

Pawel Dobosz pawel.dobosz w interia.pl
Pon, 12 Mar 2007, 14:19:13 CET

Aleksander Senk napisał(a):
> Moim zdaniem owe "nowoczesne zmiany" pchaja nas w kierunku tego
> amrofizmu spoleczno-moralnego.
> A jezeli chcemy uprawiac "trolling pozytywny", jezeli chcemy
> przeciwstawic sie kulturze materializmu i konsumpcji, to musimy zaczac
> od podstaw. Miedzy innymi od tego, zeby harcerz wiedzial co znaczą slowa
> "czystosc", "cnota", "rycerskosc" i inne
> bardzotrudneirzadkospotykaneslowa oraz uzywal ich.
> A wstydzil sie, jezeli ich nie rozumie.

I tak zapewne przedstawiona zostałaby różnica pomiędzy ROMANTYKAMI a POZYTYWISTAMI, gdyby autorem "koncepcji trójkąta" byłby ROMANTYK, a nie POZYTYWISTA. Nie wiem, czy znajdziemy złoty środek. Może faktycznie najuczciwszym rozwiązaniem byłaby federacja.

pozdrawiam,
Paweł

Jestes kierowca? To poczytaj! >>> http://link.interia.pl/f199e