[Czuwaj] Zmiany sformulowan w PH, a gra o przyszlosc harcerstwa.

Pon, 12 Mar 2007, 14:45:26 CET

----- Original Message -----
From: "Pawel Dobosz" <pawel.dobosz w interia.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, March 12, 2007 2:19 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Zmiany sformulowan w PH, a gra o przyszlosc
harcerstwa.

Aleksander Senk napisał(a):
> Moim zdaniem owe "nowoczesne zmiany" pchaja nas w kierunku tego
> amrofizmu spoleczno-moralnego.
> A jezeli chcemy uprawiac "trolling pozytywny", jezeli chcemy
> przeciwstawic sie kulturze materializmu i konsumpcji, to musimy zaczac
> od podstaw. Miedzy innymi od tego, zeby harcerz wiedzial co znaczą slowa
> "czystosc", "cnota", "rycerskosc" i inne
> bardzotrudneirzadkospotykaneslowa oraz uzywal ich.
> A wstydzil sie, jezeli ich nie rozumie.

I tak zapewne przedstawiona zostałaby różnica pomiędzy ROMANTYKAMI
a POZYTYWISTAMI, gdyby autorem "koncepcji trójkąta" byłby ROMANTYK,
a nie POZYTYWISTA. Nie wiem, czy znajdziemy złoty środek.
Może faktycznie najuczciwszym rozwiązaniem byłaby federacja.

"... Może faktycznie najuczciwszym rozwiązaniem byłaby federacja. ..."

I ja coraz poważniej biore to pod rozwagę