[Czuwaj] Re: Po co komu WOSM? By³o: Zmiany w PH

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Pon, 12 Mar 2007, 23:28:07 CET

> [...]
> spokojnie zadac to pytanie: na jakiej podstawie tak piszesz?
> Co wiesz o WOSM, ze mozesz oceniac czy Wam go
> brakuje czy nie?
> To tradycyjny blad logiczny popelniany szczegolnie przez tych,
> ktorzy maja zaden kontakt z WOSM lub bardzo maly - wszystko
> jest mozliwe dopoki sie nie wie o czym sie rozmawia...:-((((

> Widzisz do jakich nielogicznych stwierdzen prowadzi
> takie rozumowanie. A jak maci w glowach mlodych instruktorow
> ZHR, ktorzy nie maja zadnej wiedzy o WOSM poza obiegowo
> dystrybuowana, ze WOSM kiepski jest i juz.

Przyznajê, ¿e nie przemy¶la³em do koñca swych wypowiedzi i da³em siê ponie¶æ emocjom. U¶wiadomi³y mi to oprócz tego listu Rafa³a Bednarczyka tak¿e listy Dominika i Goorka. Cofam wiêc pewn± czê¶æ swych wypowiedzi dotycz±cych WOSM. Zanim osobi¶cie siê nie przekonam nie bêdê powtarza³ "obiegowych opinii o s³abo¶ci WOSM".

> Jestem pewnien, ze najlepszym sposobem aby na zywo ocenic
> "jak slaby jest ten WOSM" jest przyjechanie 2 sierpnia
> na Jamboree na Dzien Polski i stwierdzenie tego doswiadczalnie:-)
> Moze to zrobic kazdy smiertelnik, tymbardziej harcerz czy
> instruktor ZHR - zobaczyc to 45-tysieczne miasteczko skautow
> z prawie 200 krajow i ocenic jak kiepska musi byc ta organizacja,
> zeby cos takiego zrobic:-)

Postaram siê zobaczyæ, ale raczej z innych wzglêdów ni¿ ocena dzia³ania WOSM. :-) A po prawdzie to my¶lê, ¿e zobaczenie Jamboree to
nieco za ma³o, by i tak móc oceniaæ WOSM.

--
Pozdrowienia,
 Piotr Giczela