Ateistyczny model DJD było:Re: [Czuwaj] Zmiany sformułlowań w PH, a gra o przyszłość harcerstwa.

Szumyk szumyk w gmail.com
Pon, 12 Mar 2007, 15:33:26 CET

Dominik Jan Domin napisał(a):
> ----- Original Message ----- From: "Michał Górecki"

> To da rade wykombinować. Ateistyczną dla betonu, i tylko jak podzielić
> "pozytywistów" i "romantyków"?
>
> DJD

Dominiku, twój żart jest żenujący i nie na miejscu, próba określenia
ateistów w harcerstwie mianem betonu świadczy tylko o ...

Jak już pisałem, a chyba nie doczytałeś, za ATEISTĘ uważał się jeden z
najwybitniejszych harcmistrzów całej historii harcerstwa - Aleksander
Kamiński.

Chyba za nim czas iść już do piachu, zanim niektórzy zmieszają cię z
betonem.

Zniesmaczony

Szumyk