Re: Ateistyczny model DJD było:Re: [Czuwaj] Zmiany sformułlowań w PH, a gra o przyszłość harcerstwa.

Pon, 12 Mar 2007, 15:48:19 CET

----- Original Message -----
From: "Szumyk" <szumyk w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 12 March 2007 15:33
Subject: Ateistyczny model DJD było:Re: [Czuwaj] Zmiany sformułlowań w PH, a
gra o przyszłość harcerstwa.

> Dominiku, twój żart jest żenujący i nie na miejscu, próba określenia
> ateistów w harcerstwie mianem betonu świadczy tylko o ...
>
> Jak już pisałem, a chyba nie doczytałeś, za ATEISTĘ uważał się jeden z
> najwybitniejszych harcmistrzów całej historii harcerstwa - Aleksander
> Kamiński.

Wybacz, ale ciągle czytam, że "Słowacki wielkim poetą był". A ja jestem taki
anty-Romantyczny, "Słowacki" do mnie nie przemawia. Po prostu. I cała
klasyfikacja "najwybitniejszy" jest dla mnie taką "betonowo-romantyczną", a
ja jestem "pozytywistą".

> Chyba za nim czas iść już do piachu, zanim niektórzy zmieszają cię z
> betonem.

Również z "pozytywistami" - wszak druhna X. na mój wniosek o wywalenie
propozycji wprowadzenia drugiej Roty Przyrzeczenia zawołała "Druhu, a gdzie
tolerancja"...

Nie wiem, czy mój żart był smaczny, i mało mnie to obchodzi. Miałem
nadzieję, ze dałem dość chilli do niego i ciesze się, ze piecze.

Sam jestem przeciwnikiem prostego szeregowania ludzi na "beton",
"pozytywistów" i "romantyków" metodą "czucie i wiara więcej mówią do mnie
niż mędrca szkiełko i oko". Ale jesli juz posługujemy się słowem "beton", to
dla mnie do betonu nalezy każdy (słownie: KAŻDY) zwolennik ateistycznego
wychowania w Harcerstwie.

A co do podziałów, to już dawno mówiłem o fachowej analizie wielocechowej.
Ale sam tego nie będę robił, ja moge zrobić część techniczną analizy, ale
pytań nie bede samodzielnie wymyslał. Amen.

Dominik Jan Domin