Re: Ateistyczny model DJD było:Re: [Czuwaj] Zmiany =?ISO-8859-2?Q?_sformu=B3lowa=F1_w_PH, _a_gra?= o przyszłość harcerstwa.

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 12 Mar 2007, 17:25:21 CET

12-03-07, Dominik Jan Domin <djdomin w biol.uni.torun.pl> napisał(a):

> [...]

***

Też krótko i na temat (do tych, którzy chcą być w głównym nurcie skautingu):

WOSM dopuszcza osoby wierzące - zarówno jeśli chodzi o religie
monoteistyczne, politeistyczne (np hinduzim), czy też nie wierzące w boga
osobowego (buddyzm).

KLUCZOWA jest wiara w jakąś "koncepcję siły wyższej, będącej ponad
człowiekiem"