[Czuwaj] Re: Prawo

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 12 Mar 2007, 14:25:02 CET

G00 napisał:

> Tylko o ile,ja wszystkich (romantyków czy jak ich zwał) szanuję,choć nie
> zgadzam się z nimi, i uznaję za osobny nurt myślowy, o tyle widzę, że
> często wy właśnie przyrównujecie nas do betonu.

:) a gdzie ?
Beton to beton, A Ty (i ludziska podobnie myślący) to Ty.

Nie porównujemy Cię do betonu. To tak jakbyśmy proponowali uznać
współwinnym zadźgania kogoś nożem, producenta noża. Ot dobrzy ludzie
(całkiem jak G00) wyprodukowali nóż. Nóż dobra rzecz, kroi chlebek,
smaruje masełkiem, ale w cieniu stał brzydki B...., złapał za nóż i
zarżnął H.... bez skrupułów (bo ten kawałek który wyciął był mu potrzebny,
sprzeda teraz na rynku organów pewnie...).
Piszemy tylko, że coś co chcesz skonstruować, po drodze można przerobić z
leksza i posłuży czemuś zupełnie innemu niż chciałeś.

Myślę, że zbiór romantycy i zbiór pozytywiści zawierają się w jednym
zbiorze .... reformatorzy zatroskani o przyszłośc ZHP (upss.. użyłem słowa
zatroskani ;) )
To, że użyłem tych określeń nie znaczy, że się z nimi zgadzam, a jedynie
znaczy, że dyskusje o nich odłożyłem do lepszych czasów. Teraz mamy
pilniejsze sprawy :p

Pozdrawiam

Janusz Sikorski