[Czuwaj] Re: Prawo

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 12 Mar 2007, 14:37:28 CET

Janusz Sikorski napisał(a):
> Myślę, że zbiór romantycy i zbiór pozytywiści zawierają się w jednym
> zbiorze .... reformatorzy zatroskani o przyszłośc ZHP (upss.. użyłem
> słowa zatroskani ;) )
> To, że użyłem tych określeń nie znaczy, że się z nimi zgadzam, a
> jedynie znaczy, że dyskusje o nich odłożyłem do lepszych czasów. Teraz
> mamy pilniejsze sprawy :p
Tak jak balcerowicz nie zgadzał się z kuroniem. Ale obaj byli przeciwni
komunie.

Tylkomy doszliśmy do sformułowania naszego odpowiednika "sprawiedliwości
społecznej" i mamy problem :]
Bo nie wiemy czy idziemy w kierunku gospodarki liberalnej, czy socjalnej :)

Prosze tylko o jedno - o szacunek w dyskusji. Bo ja na prawde nie
trawię, jak utożsamia się mnie i mi podobnych z bezideowością, czy
chęcią braku głębi, i tak dalej i tak dalej.

Oj, szykuje się chyba kolejny artykuł do Czuwaja :]