[Czuwaj] Zmiany sformulowan w PH, a gra o przyszlosc harcerstwa.

Pawel Dobosz pawel.dobosz w interia.pl
Pon, 12 Mar 2007, 16:30:27 CET

Michał Górecki napisał(a):
> [...]
..."

> Odpada. Ze względu na WOSM i WAGGGS. My, pozytywiście (romantyczni
> niewojennie ;) nie widzimy możliwości nie bycia w nurcie wyznaczanym
> przez światowy skauting.
>
> A oni, jak już ie raz mówiłem, nie przyjmują do wiadomości żadnych
> nowych federacji, poza tymi zrzeszającymi organizacje religijne.
>
> :/
>
> g00rek

"oni"? Czyżbyśmy już wystąpili z WOSM i WAGGGS? To, że dzisiaj polityka
organizacji skautowych jest taka, a nie inna, nie oznacza automatycznie,
że jest ona słuszna pod każdym względem, niezmienna w czasie, ani, że nie
mamy prawa prezentować zdania odmiennego i wpływać na jej korektę.

Paweł

Jestes kierowca? To poczytaj! >>> http://link.interia.pl/f199e