[Czuwaj] Zmiany sformulowan w PH, a gra o przyszlosc harcerstwa.

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 12 Mar 2007, 17:12:54 CET

12 Mar 2007 16:30:27 +0100, Pawel Dobosz <pawel.dobosz w interia.pl>
napisał(a):

> "oni"? Czyżbyśmy już wystąpili z WOSM i WAGGGS? To, że dzisiaj polityka
> organizacji skautowych jest taka, a nie inna, nie oznacza automatycznie,
> że jest ona słuszna pod każdym względem, niezmienna w czasie, ani, że nie
> mamy prawa prezentować zdania odmiennego i wpływać na jej korektę.

Rozpędziłem się z tym "oni", <skrucha> ;)

Rozmawiałem co nieco z przedstawicielami WOSM w tej kwestii i są na to
bardzo, bardzo nikłe szanse. Tym bardziej,  że jak już mówiłem, nurt który
można zdefinować jako zachowawczo-romantyczny nie jest raczej przez WOSM
akceptowany. Oni ciągle pytają: "kiedy wy wreszcie staniecie się
nowocześni"? Oczywiście w rozmowach nieoficjalnych.

i mają sporo racji.