[Czuwaj] Zmiany sformulowan w PH, a gra o przyszlosc harcerstwa.

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Pon, 12 Mar 2007, 19:29:03 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Michał Górecki
Sent: Monday, March 12, 2007 5:13 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Zmiany sformulowan w PH, a gra o przyszlosc
harcerstwa.

> Rozmawiałem co nieco z przedstawicielami WOSM w tej kwestii
> i są na to bardzo, bardzo nikłe szanse.
> Tym bardziej,  że jak już mówiłem, nurt który można zdefinować
> jako zachowawczo-romantyczny nie jest raczej przez WOSM akceptowany.
> Oni ciągle pytają: "kiedy wy wreszcie staniecie się nowocześni"?
> Oczywiście w rozmowach nieoficjalnych.
>
> i mają sporo racji.

A mógłbyś zdefiniować ten "nurt zachowawczo-romantyczny" ?
I wskazac przedstawicieli tego nurtu ?

Bo obawiam sie że wiedza tych "przedstawicieli WOSM"
o nurtach w ZHP, jest jeszcze mniejsza niż wiedza
przecietnego instruktora ZHR (i ZHP, też) o WOSM.

Czy wyjawili Ci co jest źródłem ich wiedzy ?

Co PRAKTYCZNIE rozumieją przez "nowoczesność organizacji".
I dlaczego pytają wyłącznie nieoficjalnie ?

Czesław