[Czuwaj] Klepaczowo_trojkatni_romantycy i WOSM

Wto, 13 Mar 2007, 10:41:38 CET

----- Original Message -----
From: "Rafal Bednarczyk" <komendant w jamboree2007.zhp.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 12 March 2007 17:26
Subject: [Czuwaj] Klepaczowo_trojkatni_romantycy i WOSM

Witam wszystkich,

Dominik Jan Domin byl uprzejmy napisac:
> Czyżby mieli rację co poniektórzy na [czuwaju], że tzw. nurt
> "romantyczny"
> jest moze i mocno harcerski, ale całkowicie antyskautowy i z ruchem
> skautowym (BiPi i tak dalej) nie ma i nie chce mieć nic wspólnego?
>
> Dominik Jan Domin,
> po pierwsze scout

jako jeden z przyklejona latka z "klepaczo_trojkata"
tzw. "romantyk" i to chyba wojujacy chcialbym uprzejmie zauwazyc,
ze zdecydowanie komendant polskiego kontyngentu na Swiatowe Jamboree
jest wielokrotnie "bardziej" i "wczesniej" skautowy zanim jeszcze
tzw. "klepaczowo_trojkatni" pozytywisci zaczeli rozumiec slowo skaut.
Uprzejmie donosze, ze tzw. "klepaczowo_trojkatni" romantycy z natury
sa skautowi i to niestety bardzo przeszkadza tzw. "klepaczowo_trojkatnym"
pozytywistom bo chcieliby bardzo zmonopolizowac skauting
jako przynalezny jedynie "klepaczowo_trojkatnym" pozytywistom.
Niestety - nie da sie panie i panowie:-))))) Mysmy (czyli
"klepaczowo_trojkatni"
romantycy) byli tu pierwsi.

Toteż gdzie indziej w poście stwierdziłem, ze nie podoba mi się ten podział
trójkątny, jako oparty o "czucie i wiarę", a nie "mędrca szkiełko i oko". A
podobno stworzył go "pozytywista", nie "romantyk".

DJD