[Czuwaj] czy starczy nam odwagi

Pawel Dobosz pawel.dobosz w interia.pl
Śro, 14 Mar 2007, 16:09:33 CET

Dominik Jan Domin napisał(a):
> No i gdzie tu związek? Zwłaszcza, ze tezy wyżej cytowane są MOCNO
> dyskusyjne - i z częścią się z nich ZDECYDOWANIE nie zgadzam.
Zdecydowaną

> częscią (poza tym Brytyjczykiem, co sobie wypije piwo, bo Włocha za
picie

> piwa... gdy ma tyle wspaniałych win do dyspozycji, to ja odsądzam od
czci
> wiary). Pozostałe myslniki moim zdaniem nalezy ująć w Tytusowy (de ZOO)

> bezmyslnik, kóry, jak pozwolę sobie przypomnieć, stawia się przed
zdaniami

> pozbawionymi sensu.

No cóż, ja związek widzę. Ty nie. Ja się z tymi tezami zgadzam. Ty (ze
zdecydowaną częścią) nie. Odnoszę wrażenie, że każdy z nas ma już
wyrobione zdanie na temat abstynencji. I tak, jak my różnimy się między
sobą, tak podzielona jest dzisiaj cała nasza organizacja. No może nie
cała. Nie wszyscy biorą udział w dyskusji. A wielu ciągle się waha, jakie
stanowisko przyjąć.

Ale prędzej, czy później będziemy musieli sobie w końcu odpowiedzieć na
pytanie "co dalej"? Kto powinien odejść z organizacji? Tacy, jak ja? Czy
tacy, jak Ty? Z własnej woli oczywiście, bo przecież nikt nikogo nie
będzie wyrzucał. Ale może jest jakieś inne rozwiązanie? Zjazd Programowy
ma dać nam jasną odpowiedź. Po to został wymyślony (przypomnę - już 2 lata
temu) i zwołany.

Niestety, rośnie prawdopodobieństwo, że nie starczy nam odwagi, żeby taką
decyzję podjąć. W obawie przed konsekwencjami JAKIEJKOLWIEK czytelnej
decyzji, delegaci po raz kolejny odłożą sprawę na później. Bo przecież
trzeba przedyskutować, przemyśleć..  I (specjalnie dla fanów "koncepcji
trójkąta" :) to będzie właśnie zwycięstwo tzw. opcji zachowawczej. Nie
żadne tam powroty do socjalizmu, do popijaw na bazach i dymu papierosowego
w komendach). Po prostu zwykły brak odwagi.

A za 2 lata 75% zupełnie nowych delegatów uzna, że muszą jeszcze sprawę
przedyskutować i przemyśleć. I będzie, jak było..

Paweł

Jestes kierowca? To poczytaj! >>> http://link.interia.pl/f199e