[Czuwaj] Lustracja itp.

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Śro, 14 Mar 2007, 18:51:49 CET

Oto absurdów lustracyjnych ciąg dalszy...
"RZ", za ks. Isakowiczem - zaleskim donosi, że ks. bp. Kazimierz Górny był agentem bezpieki.
(http://www.rzeczpospolita.pl/News/1,10,63107.html?rss=1)
Ciekawe co dalej z tego wyjdzie, wszak w latach osiemdziesiątych ks. Górny był jednocześnie Krajowym Duszpasterzem Harcerzy i niepisanym patronem tzw. Ruchu.
Nie zdziwię się jak za kilka dni zostanie odgrzebana teza, że ZHR założyła SB. :-)
Nie wiem jak szanowne Druhny i Druhowie, ale mnie sytuacja w kraju zaczyna bawić. Czekam na nowe wiadomości i nowego Mrożka, który to świetnym piórem opisze dla przyszłych pokoleń.

14.03.2007, 18:47
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR
piotr.giczela[AT]zhr.pl, piotrgiczela[AT]o2.pl