[Czuwaj] Re: Prawo...

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Czw, 15 Mar 2007, 22:09:15 CET

Janusz Sikorski napisał(a):

> Dzięki Piotrze, że tak szerzej podzieliłeś sie wiedzą o prawie
> harcerskim, ja nie przypuszczałem, że na "Czuwaju" jest potrzeba
> tłumaczenia tak podstawowych dla każdego harcerza rzeczy, ale
> faktycznie wychodzi na to, że w ZHP praca z Prawem leży i już chyba
> nawet nie kwiczy... :/

A czy ty nie widzisz, że tak zwana "praca z Prawem harcerskim" to tak na
prawdę przekręcanie jego treści?
Różnica międyz nami jest taka, że ja chciałbym, żeby w prawie było
zapisane to o co nam chodzi, a ty wolisz zachować stary tekst i przy
pomocy kometarza tłumaczyć "co autor miał na mysli".

Marcin Wojtczak